Thursday, November 17, 2011

camni rasanya orang yang takde gigi....

aku dapat MC sehari semalam
appoinment kedua dengan Dr. Yufi Ariandi
pagi2 aku drive untuk x-ray gigi/rahang
pastu aku berdesup pegi Plaza Larkin sebab appoinment aku pukul 11am
aku saje nak amik masa bertenang sebab kan aku nak cabut gigi....
kasihan si gigiku yang sihat terpaksa dicabut



petang tu BFF ajak makan froyo
uuh..best2 lepas cabut gigi makan yogurt memangla heaven
tapi aku still lapar sebab aku tak boleh hentam makan apa yang aku nak makan



arini aku makan pau je untuk lunch
nak kunyah amende kalau gusi aku still bleeding
plus ada pulak getah2 separator ni
macam ada daging terselit kat celah gigi..ha,camtula rasanya
adehh..kurusla camni..
paling parah sebab terpaksa berlapar
mana tahan bai..
baru aku tau perasaan orang yang takde gigi..susah btol nak makan







next appoinment on 6 December untuk pasang braces..
balik keje petang ni aku nak cari jar untuk simpan gigi aku tu

3 comments:

  1. wah pakai braces ek..hehe..teringat kenangan lama ku..terbuang retainer (yg ribu2) dlm tong sampah T_T..patutnye aku cari jar untuk retainer tu gak kn

    ReplyDelete
  2. whoa..kaya btol ko nazarulniza,buang retainer camtu je eh..ceh,aku skang ni menanggung perit kat lelangit akibat injection *ayat kena bombastic bagi nampak real* plus,semakin kurus sebab tak dapat nak melantak..huhu

    ReplyDelete
  3. wak dulu pon penah pakey braces jugakkk... eeeE wak dh datang ni nak komen komennnnn....

    ReplyDelete

(~,~)thougth of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...