Friday, January 27, 2012

usaha tangga kejayaan walaupun tak berapa beria2







wah..akhirnya dapat juga update new entry through laptop ni
padahal sebelum ni susah bebeno aku nak taip walau 1 huruf kat ruang post ni
loading memanjang sampai aku bosan then terus layan Youtube Faradyable




rupa2nya baru aku tau kena tukar Google Interface..heh!
so ni first time post new entry guna interface baru + lepas penat berfikir camne la nak hapuskan perkataan "LOADING" ni..
sampai poyo abes, siap isi Question Form bagi kat Google Team
haru betul.







petang tadi lepas tengok baby boy Yana aku gagahkan diri nak buang bangkai tikus kat depan rumah
uuh..geli humangaih..
boleh pulak makhluk tu nak berkubur depan rumah aku
fine la tikus..fine




so esok kenala aku cuci lantai depan tu sampai berkilat & wangi
takkan la harapkan bunga orkid je lawa kat depan rumah tapi ada bau tikus??
yewwwwwwwwwwwrrrrrrkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!



















*tetiba*





cet..baru aku teringat aku dah upah orang untuk buang bangkai tikus tu
tapi haremmmm jadi janji palesu
ni mesti pura2 lupa lepas tu bagi alasan konkrit nak tengok bola
bola yang sebijik tu pun beria2 ko tengok eh..



http://www.emocutez.com
bayangkan aku memukul oarng upahan yang patut buang bangkai tikus












esok macam nak shopping kat Jusco la....mind teraphy..lalalala


masuk fitting room setakat snap picture je..tak beli pon baju ni walaupun  chentaaaa..

No comments:

Post a Comment

(~,~)thougth of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...