Wednesday, February 15, 2012

Almost A Million House!







kau rasa aku mampu??

mimpi ada laa..


sebenarnya aku tak terfikir pun nak pegi launching session rumah tu

aku ingat ni launching rumah mampu milik yang aku dok usha2 kat tepi jalan Bandar Seri Alam tu

rupa2nya aku salah twmpat daa..

memangla rumah yang dilaunching tu kat Seri Alam jugak..tapi rumah lain

rumah mampu-ss milik..haha



alang2 dah sampai takkan la aku setakat nak makan nasi beriyani free je kan

mestila kena observe umpama aku la bakal buyer korang wahai developer

fine la..secara jujurnya hati perempuan aku kata berbaloi la kalau husband aku nanti beli

haha..ye,bukan aku yang beli



rumah besar 30' x 80'

semi-D double storey

5+1 bedroom (yang 1 tu bilik pembantu kat bawah..tapi bilik pembantu pun macam bilik kedua rumah kat Taman Tg Puteri kau tau)

5 bilik air hotel designed..ada bath tab lagi kat master bedroom

built wet&dry kitchen

alarm system & CCTV provided

1kawasan perumahan tu kau punya (kalau kau belila kan..)

super privacy..takde orang kacau even polis pun


nak tau lebih lanjut..sila lawat show house tu kat Bandar Seri Alam..


gambar aku je kan..

memang,sebab aku excited masuk rumah tu..hehe

Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment

(~,~)thougth of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...