Thursday, May 24, 2012

masa kamu akan sampai,adik2!

sekarang ni aku tengah lepak kat kerusi-empuk-merah al-ikhsan sementara tunggu BFF pilih kasut futsal

aku??

aku tak bersukan maka tak retila gamaknya nak tengok sport stuff bagai ni


jadi kesempatan yang ada ni aku guna dengan observe gelagat orang yang keluar-masuk kedai ni

*thank you al-ikhsan sebab provide kerusi best ni*

tetiba ada sekumpulan budak lelaki lalu-lalang depan aku,tengok2 kasut

aku agak mungkin lepasan SPM

sambil tengok2 kasut diorang berpeluk tubuh dan bermuka segan2


ok..hati aku jadi sentap,ok..

aku faham dari gaya diorang tu,diorang teringin nak membeli tapi kandungan wallet tak mengizinkan..

kalau aku jutawan aku harap sangat dapat belanja mereka kasut2 tu..uhuk!


takpela adik2..nanti dah keje & ada gaji bolehla nak beli apa2 pun

akak pun dulu camtu gak..tengok jela

nak beli belum mampu ;)


Published with Blogger-droid v2.0.4

1 comment:

  1. Semoga ketidakmampuan budak2 tu jadi motivasi utk diri budak2 buat perubahan dalam takdir kehidupan masa depan mrk..

    ReplyDelete

(~,~)thougth of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...