Thursday, June 23, 2011

Dinner oh Dinner

sepanjang 2 minggu kebelakangan ni 1 opis sibuk berbincang pasal pakaian sempena dinner terakhir Sime Darby Engineering
takla 1 opis..beberapa orang perempuan je
tema kali ni :: Let's Retro (1983-2011)
aku dah terbayang skirt polkadot,rambut sepah2
tapi bila tengok tema balik,macam mana nak retro?
1983 aku just pakai lampin boleh cuci je..haha

masa bincang2 tu,kebanyakan pendapat kawan2 aku macam ke arah Hana Tajima style
eeh..diorang ni buat tema sendiri la kan
progress as of today, ada yang dah beli sikit persiapan dinner
aku?
cuma ada bulu mata palsu free
belum dapat idea la nak pakai macam mana

tapi arini aku surf kat internet, dapatla info2 berguna
meh..aku share sikit





1. Rambut
side ponytail
rambut messy
glitter
so,untuk yang bertudung bolehla ikat shawl macam tocang
tapi make sure tutup leher & dada okey

2. Skirt / Pants / Baju
off-shoulder shirt
tali pinggang tebal
seluar sendat
baju lengan kembang2
3/4 legging

3. Make Up
warna garang2 lipstick merah mak ngah
eyeshadow warna biru
bulu mata palsu yes!
fringe

4. Accessories
earing bulat & besar
headband
manik2
cermin mata besar


malam tadi aku dah pegi beli shawl color hitam
nak minta tolong Sarah carikan shawl polkadot
baru dapat idea nak buat style tudung macam mana *wink*
bila dah dapat complete idea, aku akan sketch bagi korang tengok
mana tau berguna 1 hari nanti






comel skirt ni..tapi kalau nak kena ketuk kepala cubala pakai

semangat membara nak pakai skirt tompok2 (polkadot)

No comments:

Post a Comment

(~,~)thougth of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...