Thursday, June 2, 2011

tempang

people come and go
aku yang statik kat sini just tengok je diorang pergi
dan aku tau lepas ni mesti lagi ramai yang akan pergi

dengan keadaan yang tak menentu
semua orang try to grab all chances
aku je yang tetap pegun
even otak aku dah jauh berfikir macam dah pusing 1 Malaysia
tapi aku tak ambik apa2 action pun
masih jadi batu.

aku transform keadaan sekarang dalam bentuk khayalan aku sendiri
terbayang kitorang macam anak2 ayam yang baru menetas
haish..bersepah2
inilah risiko yang diambil jika memilih bekerja dalam sektor swasta
tapi aku tak pernah menyesal pun (^,^)

setiap hari mesti ada orang datang cakap 'okey Noni,jumpa lagi eh..sorry for everything'
okey..takpe
masa aku akan sampai juga nanti..tengokla
tapi tipula aku kalau aku kata aku tak berapa ambik pot
sape nak bayar PTPTN aku nanti?





bye2 nanad..



today is Nanad's last day
i pray for her success and happiness.

2 comments:

(~,~)thougth of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...