Thursday, October 13, 2011

8states within 24h







updated after 1week++++ ....
*sigh*







seperti tertanda dalam kalendar peribadi aku, 1-3 October ialah trip to Penang
so petang Jumaat 30 September 2011 lepas keje kitorang pun bertolak ke Rawang
dari Johor-Melaka-N.Sembilan-Selangor-Perak-Pahang-Kedah-Penang
even tak melawat overall..kitorang just stepped kat R&R..
so bolehla kan kira 8 states?
hahahaha....





 Rawang,Selangor - Cameron Highland
wake up call @ McD Rawang
through Perak









arrived safely at Cameron Highland..and tis was the 1st picture captured
yummy cakes..all strawberry basis
strawberry salad
ni..aku lupa nama dia apa..tapi superb!
strawberry milkshake..the best milkshake ever

in the park..under the sun
delicious okey!

the daisies

errrr....

Ladang Teh Cameron Highland

teh halia..tak seteruk yang aku sangka

tea time at the tea shop

tenang betul..aku sincere nak jadi pemetik teh

full car boot. nasib baik tak bawa Alphard,kalau tak kering poket aku

nice view of sunset..we were heading to Penang

Juru
just arrived at Ta Krai..
shop in park..at Juru. lebih kurang Danga Bay tapi kat sini lebih happening & pening sebab banyak barang yang buat aku rambang mata

shoes addict..see her eyes.kalau aku tak letih malam tu for sure aku dah sebok try2

weird..like a monsterShukri (caption ni aku tulis sebab dia ada kat belakang aku dok complaint pasal blog ni..haish)
Penang


breakfast time at Sg Dua..rumah kak Maya

breakfast set on sunny Sunday
pancake dgn 3 biji je strawberry

home made coffee..tak payah pegi kopitiam la

Sg Dua marii....

ni..kat tempat korang pun ada..tak payah la aku nak bagitau ni menatang apa

ha..yang ni kat tempat korang takde..muahahahaha

No comments:

Post a Comment

(~,~)thougth of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...