Monday, October 10, 2011

what's your WAKE UP CALL?

rasa yang lazat..aroma yang membangkit semangat

mine..a cup of coffee.
lately aku terjebak dengan minuman berwarna hitam yang kaw ni
setiap pagi aku minum 1 big mug of coffee
hoho..kadang2 share dengan SarahSiHantuKopi


lot of stories yang aku nak share
termasuklah 8-states-within-24hours, perginya si muda berhati besi & pre-wedd preparation
so..aku akan buat entry satu persatu..not in bulk
sebab nanti entah apa aku nak sampaikan pun aku tak sure..
carcamarba......









pernah tak kita terfikir tentang hak2 orang lain yang belum kita tunaikan?

2 comments:

  1. Owh.. jgn berbicara ttg kopi. Ia mmbuatkan tgn saya menggeletar. Secara normal, saya minum 2 hingga ke tiga cawan kopi setiap hari. Ketagih? entahlah.. mungkin juga. Tapi satu yang saya tahu, setiap kali jika mahu menulis, kopi dan muzik itu sesuatu yang wajib ada menemani jari2 yg dears mengetuk keyboard. welcome 2 da club..

    ReplyDelete
  2. yup..dulu jarang2 minum tapi sekarang hampir setiap pagi before start work (*,*) plus, kopi banyak khasiat berbanding mudarat macam yang diwar2kan..

    ReplyDelete

(~,~)thougth of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...