Thursday, October 27, 2011

bila eh enty terbaru aku??









entah.

























sorry kepada diri sendiri dan para pembaca yang sudi sebab aku dah tertabur janji palsu yang menjengkelkan
tentang entry si muda berhati besi & pre-wedd
cerita yang dah terlampau lama so aku decide taknak tulis pun.
fine.




sejak 2 menjak menjadi si lemer
lemer dalam bahasa Jawa yang bermaksud bermalas-lemah-lembik-takde tenaga
passion yang sangat mendatar pada semua benda
maka aku pun tak rajin nak kepoh buat entry..so jadilah si empty


mungkin sedikit highlight untuk hari ni
pagi2 sampai office aku nampak semua orang berwajah muda
ermm..serius.memang nampak muda
atau contact lens aku yang tetiba ada ilusi optik?
hah..sebenarnya aku tak nak bagitau diorang pun sebab mesti diorang tetiba tersenyum2 & membangga diri kat sebelah telinga aku
hoish..kalau dah sepanjang hari mau tak rimas aku dibuatnya??



tapi..still  i'm in the middle of another day at work
takde apa yang buat aku menggelupur at this moment
jadi aku berhooray2 sampaila buat jiran workstation selalu kata " apsal hang ni gembira ja..?"
comel sungguh loghat utara noo.....




ini muka tulus aku yang tengah happy..gimik je pose dengan gitar my bro *budget najwa latif*








walaupun aku sedang berjimbaria,aku tetap sedar yang Sime Darby tak bayar aku untuk makan gaji buta
muahahahahahaha....maka,aku selalu kembali ke alam nyata lepas tersasar sket buat keje lain within office hours



(*.*)

No comments:

Post a Comment

(~,~)thougth of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...