Tuesday, August 2, 2011

entry tanpa tajuk

Salam Ramadhan untuk semua muslimin & muslimat samada membaca atau tidak
syukur sebab kita berkesempatan menjalani ibadah puasa sekali lagi tahun ni..Alhamdulillah.


semalam 1 Ogos 2011 bermulanya bulan Ramadhan & genap 5 tahun aku bekerja
(*,*) syukur untuk rezeki dan kesihatan yang Allah kurniakan
memandangkan Johor amik cuti untuk awal puasa, aku pun amik kesempatan balik kampung
sambut puasa dengan family
dan aku pergi keje pagi tadi direct dari kampung
highway Senai-Desaru kan ada

takde cerita khusus aku nak share untuk entry kali ni
just menulis sebab Micrsoft Excel aku asyik hang je
kerja pun sangkut2 nasib baik aku ada broadband bolehlah merepek
tapi maybe boleh share some moments aku dengan kawan2 time hang out last week






some pictures captured..
fews at McDonald Pusat Bandar..and the rest at The Borneo Cafe
time ni aku try & error camera setting,so ada yang berkaler ada yang tak
black & white seems oldies (*,*)



yusrina si workaholic
hana and gegel erisya

mangsa buli sampai bila2 si faiz

erisya..before jatuh dari kerusi malam tu

lepak & gelak tak ingat
dah lama tak jumpa memang macam ni perangai kitorang
lepas erisya jatuh & nangis, barula kitorang cari jalan pulang
all @ McDonald



busy melayan erisya

ini..sedang menahan lapar

hana tengah menyatakan kejengkelannya

big smile untuk gossip hangat

serius bergossip

ooppss..sorry,tangan aunty gigil
i like!!

2 kali tambah

si comel ni makan juga

err..si comel ni pun sama

this time makan2 at The Borneo Cafe





nanad dah keje kat KL
ina pun transfer temporary kat USJ
yus & faiz dah kat MMHE
aku dgn hana je yang stil kat SDE tapi tak lama lagi kitorang join yus & faiz..hahahaha




friendship.

No comments:

Post a Comment

(~,~)thougth of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...