Wednesday, April 20, 2011

careless or over-confident?

semalam :

lepas boring-office hour aku pergi UO nak beli facial wash
lepas parked si Fitri & kunci pintu, aku terperasan kereta sebelah tak berkunci
plus ada beg kat dalam kereta
tengok2 keliling, aku tak nampak sorang pun manusia
hoish..yakin sungguh encik ni tinggalkan kereta camtu je
okey..mungkin dia terlupa kunci atau memang lock style kereta tu camtu








hari ni :

lepas boring-office hour sekali lagi aku pergi kompleks
kali ni nak alter seluar orang tinggi memang macam tu
okey..kereta yang parked sebelah kereta aku ni pulak tinggalkan i-Phone kat dashboard
WTH????
aku tetiba tak paham dan pening
diorang ni careless ke atau confident sangat dengan orang2 lain?








******************************








few years ago kereta aku hilang kat kompleks ni la
memangla silap aku tertinggal parking coupon kat dalam kereta tapi kereta aku berkunci
aku rasala
1/2 jam je aku tinggalkan kereta tapi dah lesap
aku tanya kakak jaga parking tu :
"kak,kereta saya hilang.Proton Saga kaler merah"
kakak tu jawab :
"oooo..tadi ada lelaki bawa eh?"
kak oi..kalau aku tau sape yang bawa aku tak tanya kau..
bila aku tanya pasal CCTV,dia kata takde
so..apa guna aku dan korang bayar RM 0.50 kat Metro Parking kalau serupa je aku jaga kereta sendiri?
RM 0.50 x 2 kali parking dah dapat sundae McD la..


memangla mangkuk pencuri tu
apa yang si mangkuk tu ambik? polis jumpa lepas 2 minggu hilang
1. tayar + sport rim
2. battery
3. beg Nike limited edition kaler pink kesayangan sampai skarang tak dapat cari ganti
4. set make up
5. external hard disk
6. camera
7. anak2 patung
8. bekas tisu Hello Kitty

 what do you think guys/girls?
aku nak maki pun tak terkeluar..






lesson learnt :
1. kunci elok2 kereta
2. parking coupon tu bawa dalam pocket
3. jangan tinggal barang2 dalam kereta
4. parking kat area kedai2 or ramai orang

No comments:

Post a Comment

(~,~)thougth of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...