Saturday, April 16, 2011

jangan jadi lembab

(^,^)




minggu ni memang aku akan senyum lebar2
aku takkan jadi lembab dalam menggembirakan diri sendiri
camera yang aku idam2kan dah pun dibeli
don't laugh!
even some of my friends already bumped into DSLR few years ago, minat aku baru je muncul tahun ni
better late than never!




kalau sebelum ni aku suka jadi model tak bertauliah, sekarang pun tetap akan jadi juga
walaupun dah ada camera lagi best,tetap boleh ambil pictures sendiri atau minta orang snap picture guna camera sendiri
haha..dah tak boleh nak menyibuk sangat kat camera orang lain
gila kuasa!
....and I never care.





itu,hadiah hari lahir tahun ni untuk diri sendiri
thanks 1204 *senyum lebar2 lagi*
haha,memang aku gembira sangatla wey





do whatever that makes you happy
because life is too short to be wasted
be a sunshine..to yourself and others
and happiness will comes around you (*,*)

No comments:

Post a Comment

(~,~)thougth of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...