Thursday, May 26, 2011

May Trip : Malacca

post yang terperam selama 2 minggu (^_^)


aku pergi Melaka lagi..ngeh3
sampai bila2 pun memang aku suka nak jalan2 kat sini
kali ni aku nak jadikan trip tu 1 kemestian wow!

lepas keje half day Sabtu aritu aku Sarah & Nurul berdessup pergi Melaka
hotel..aku dah booked kat Lekiu House
boutique house ala Baba Nyonya
best gila..thumbs up! jari kaki pon naik sekali!

kitorang nak lepak2 je kat Melaka nun
takde priority apa2 kecuali Nurul yang pegi Melaka semata2 nak beli selipar jamban
fine..
habiskan masa kat Jonker Walk
leisure time

yeye..tempat jatuh lagikan dikenang
boutique hotel..nampak biasa di luar tapi best kat dalam
snap dalam toilet..comel!
cendol time..kat sebelah gerai tu gerai jual karipap & air kelapa marvelous (lihat gaya Sarah)

hehe..kuat makan bebudak ni

hnss..hnss..universiti kebanggaan kami
Malacca sangat mesra alam..so does Sarah

a view dari dalam boat
memang kuat makan..location Jonker Walk

pop-pop durian yang aku mimpi2 sampai skarang

Sarah ulangalik kat stall ni 10 kali
every weekend nights memang ada tarimenari..syok woo.Chinese boy tu memang super terror menari

salah 1 shot yang aku suka kat kedai owner guest house tempat we all stay
bicycle ni pun..comel
coffee for breakfast on the next day

pecahlaju session

daki bukit..buang lemak

take 5..penat ok daki bukit

i love this shot
last destination kat Dataran Pahlawan

we will be here again..takkan jemu





memories cannot be erased
remember,feel and learn
your life will be awesome

No comments:

Post a Comment

(~,~)thougth of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...