Monday, May 23, 2011

sangap

sangap gila la arini
sangap maksud aku bukan menguap
tapi blur..kosong..ntahapa2
dudukbangundudukbangun tak nak buat apa padahal ada je keje kena buat
bosanla infiniti



kejapla..aku nak berangan pasal makanan

ikan bawal stim yang 1st time aku masak

ketam sluurrpp2 + nasi hujan panas




sure uols pernah tengok cerita Devil Wears Prada kan?
bosan gila keje macam tu..tapi boleh cantik2 la
tetiba aku cerita pasal Devil Wears Prada sebab aku tengah pegang compact powder yang aku baru beli semalam
takde kaitan pun bolehla
kena touch up sket before pegi lunch kat luar
macam drama2 kat TV tu



aku kat workspace tapi buat keje lain


apa pekerjaan impian korang?
aku? entah, aku pun tak sure
jadi surirumah boleh tak?
pun bosan juga eh,buat keje yang sama berulang2 daripada celik mata sampai nak pejam mata
jadi engineer? sounds good tapi ada part bosan juga
macam aku skarang
haishhhhh....

1 comment:

  1. betul! cuma hargai present life cos we never know wut wil happen to us next..

    ReplyDelete

(~,~)thougth of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...